Zaterdagmarkt in Olhao - Reisverslag uit Olhão, Portugal van Caroline Albers - WaarBenJij.nu Zaterdagmarkt in Olhao - Reisverslag uit Olhão, Portugal van Caroline Albers - WaarBenJij.nu

Zaterdagmarkt in Olhao

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline

20 Januari 2024 | Portugal, Olhão

Vanmorgen had ik het ineens moeilijk met 'niet-roker' zijn. Ik had ook gewoon zin om iets 'stouts' of rebels te doen. Droom elke nacht dat ik rook en meestal word ik wakker en ben trots dat het maar een droom was. Maar vanmorgen niet. Ik stopte €5,30 in mijn zak, viste ergens een aansteker vandaan en ging op weg naar de tabakwinkel. Op straat zag ik iedereen roken. Ik dacht: wat afschuwelijk!! Dat wil ik niet meer!!

Doorgelopen naar de markt en heb alle fruit, noten, taartjes en vissen gekocht waar ik zin in had. Dan maar wat extra kilo's.

Het werd een prachtige zonnige dag. Na 2 dagen regen, stortbuien en onweer.

Gisteren nog uitgewaaid op het eiland, vanmiddag in badpak op dakterras. Weird.

Toen ik zo in de zon lag( sorry....ik weet hoe koud met codes het is in Nederland) hoorde ik weer ooievaars klepperen.

Boven mij, heeeel hoog in de lucht, cirkelden zo'n 40 ooievaars. Magisch

Zoals op Vlieland als de vliegende mieren gaan vliegen. En de meeuwen in de lucht cirkelen om ze op te eten, denk ik.


  • 01 Februari 2024 - 22:42

    Carleen:

    Lieve Car,

    wat mooi beschreven, je wordt poëtisch van het niet roken!

    Trots op je xxx

    Carleen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caroline

Making my dreams come true!

Actief sinds 16 Dec. 2023
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 789

Voorgaande reizen:

16 December 2023 - 15 Februari 2024

Portugal fantastisch

Landen bezocht: